петък, 29 юли 2011 г.

По една чаша време

Реших да си подарявам по една чаша време за себе си всяка вечер. Една чаша тъмно червено вино, една от онези кристалните на мама, с високи дръжки, които тя пази тъй зорко във витрините на секцията. Тези, съхраняващи в себе си толкова красиви спомени на едно семейство.



Пълно до горе, с кръв червено вино, то багреше стъклото по един необикновен начин на нощните светлини. На балкона, където подухваше свеж ветрец, обгръщаше талията ми и разпиляваше нежно косата ми .. можех да си представя как нечии силни мъжки ръце ме прегръщат. Можех да усетя мъжкия парфюм и допира по кожата си.

Изпих глътка от виното и картината изчезна. Вятъра задуха по-силно, а усещанията ми станаха по-ярки. Вече може би почти усещах руменината по бузите си. Нещо бавно ме затопляше отвътре, сякаш се беше увило около сърцето ми и го предпазваше. Такова ли бе усещането. Това ли търсех? Изпих втора глътка.

Затворих очи и оставих мисълта ми да ме отведе. Можех да видя миналото, с всички онези красиви моменти. Тези, които избледняваха с времето, а не трябваше. Бях ги игнорирала, търсейки винаги най-лошото, фокусирайки се на вината си, гледайки на нещата от лошия ъгъл.

Отпих отново. Топлината в мен стана още по-гореща. Засили хватката си, светлините почти ме заслепяваха, а допирът .. можеше да ме заблуди. Почти можех да достигна бъдещето, което пътуваше покрай мен. Новата кола, новия апартамент, някой, който здраво ме прегръщаше. Отпих отново .. и отново .. и отново.

За последен път отпих и всичко стана бяло. Образите си бяха отишли, а аз все още стоях самичка на балкона. Това ли беше!? Нямаше ли друго ..
Това ли беше великата тайна на живота и на любовта? Стоях, а нищо не се случваше. Само поруменелите ми бузи доказваха за времето, което си бях подарила..

И все пак бях спокойна и щастлива. 
Бях влюбена, в живота. 
Бях си подарила чаша време за себе си.
Бях си подарила чаша щастие .. 

1 коментар:

  1. Тези чаши време действат безотказно, но гледай да не стане бутилка време!! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...