четвъртък, 28 юли 2011 г.

С дъх на море и още нещо!

В нас кипи усилената подготовка за скорошното море. Скоро, скоро .. вече са три дена, но за мен са малко при положение, че броя дните вече няколко месеца. Почти не остана .. и ако се насиля мога да усетя дъха на морето, онзи специфичен бриз, който ни замайва на плажа и жарките лъчи на слънцето. Опияняват ме и ме приканват в своя необуздан танц.

Боже, изобщо не остана .. и колко диви нощи ме очакват. Само като затворя очи и мога да си представя как ще прекарам нощта на плажа с приятели. Как някой ще ме държи в обятията си и колко романтично ще бъде да дочакаме заедно изгрева ..

Само като си помисля, как хубаво ще гали слънцето кожата ми и как тя ще поруменее от вниманието му, направо ми се идва да се изчервя от сега.

Чувствам нуждата да завладея мечтите си .. да се появи онзи Черноморски красавец с тъмна коса и сини очи като небето. Който ще ме прегърне през кръста и ще ми подари тази вечер навън. Божествено! 
Още сега мога почти да вкуся докосването му, почти да си представя  лекия тен на кожата му с мирис на море. Как бавно движим телата си в такт с изгрева ..
Мога почти да си го представя ..

Но точно преди да завърша образа, видението бяга подплашено и аз се озовавам отново над куфара, подреждайки дрехите си за хиляден път. Още мъничко, море! Още малко и аз ще дойда .. само ме почакай!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...