четвъртък, 10 ноември 2011 г.

Be nice to people ..





For what?

Честно! Кой е мил в тези времена. Всеки си гледа интереса, материалното .. собствения си задник (с извинение). Кой се е заинтересувал как си (наистина как си), да те попита, да те изслуша, да те утеши.
Отговора: Абсолютно никой! 


Be nice to people :)
And for what?
Отново питам, защото не мога да открия отговора. Позволяваш им да те опознаят, допускаш ги близо до себе си, правиш ги част от живота си .. но в крайна сметка се оказва, че просто си си проправил по-кратък път към личностното си поражение.

А когато видя това, умирам. Умирам вътрешно .. 
Защото ти обичаш тези хора, а на тях не им пука. Питат ме 'теб изобщо грижа ли те е за нещо' .. доказват ми колко абсолютно нищо не правя за тях. А истината е друга. 

Подарявам им времето си .. и не само. Подарявам им усмивките си, погледите си, споделям моментите си с тях. Раздавам се цялата на торби, изпълнени с омраза, завист и изгода. Душевния опадък на обществото .. те вече не са хора. Те са банкомати. Нямат очи, а доларчета .. като онези по анимационните филмчета, които щом видят зелено и изпъкват, святкайки. Същата работа. 

Защо не разберете, че не ви ги искам? 
Просто исках малко от вашето време. Исках мъничко от любовта ви .. напразно съм се надявала. Не! Не мислете, че се бъркам щом пиша в миналото време..
Аз наистина бях до тук. 
А пък вас .. Знам ли? Може да ви използвам като светеща неонова реклама пред някой банкомат. 

С обич, 
посветено на зеленясалите статуи
в обществото.






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...